widget chat buttonSzybki kontakt dla potencjalnego klienta odwiedzającego naszą stronę www. Całość w postaci małej, kolorowej, pływającej ikonki w prawym lub lewym dolnym rogu strony. Po najechaniu kursorem myszki na ikonkę, z jej wnętrza rozwijają się dostępne warianty szybkiego kontaktu z właścicielem strony.

Możemy tu ustalić w sumie dziesięć kanałów komunikacji między klientem a właścicielem strony. Są to:

  1. Telefon (podajemy numer telefonu według schematu +48-123-456-789) To jeden z najciekawszych wariantów komunikacji. Użytkownik strony z poziomu laptopa lub stacjonarnego komputera, po wybraniu tego kanału komunikacji zobaczy w dymku jedynie numer telefonu. Ale za to z poziomu smartfona, wybranie wariantu telefon, uruchomi już domyślną aplikacje do prowadzenia rozmowy przez sieć GSM - wczytując automatycznie numer. Klientowi z poziomu strony www otwartej na smartfonie pozostanie wówczas już tylko zainicjowanie samego połączenia i rozpoczęcie rozmowy.
  2. Facebook Messenger (trzeba podać numer ID swojej strony na Facebooku). Gdy potencjalny klient na stronie wybierze tan kanał komunikacji i wyśle tekstową wiadomość to w telefonie lub na kompie właściciel otrzyma powiadomienie na messengerze i będzie mógł tym kanałem podjąć dialog z użytkownikiem na stronie
  3. WhatsApp (trzeba podać numer telefonu na którym mamy zainstalowaną i potwierdzoną aplikację WhatsApp)
  4. Viber (trzeba podać numer telefonu na którym mamy zainstalowaną i potwierdzoną aplikację Viber)
  5. Snapchat (trzeba podać swój identyfikator w usłudze Snapchat)
  6. Line (podajemy QR kod lub adres URL naszego konta)
  7. Telegram (podajemy identyfikator konta)
  8. Vkontakte (podajemy adres URL konta)
  9. SMS (Podajemy numer telefonu na który ma przyjść SMS)
  10. Poczta elektroniczna (podajemy standardowy adres poczty e-mail) Gdy klient wybierze ten kanał komunikacji na urządzeniu wywołany zostanie domyślny pogram pocztowy.

WhatsHelp Chat Button to w zasadzie zewnętrzna komercyjna usługa w postaci tzw. widgetu. Możemy go sobie skonfigurować według potrzeb na stronie getbutton.io Po skonfigurowaniu dostaniemy specjalny kod do wklejenia na stronę. Dla skryptu CMS Joomla dostępny jest specjalny darmowy moduł, który ułatwia wdrożenie szybkiego kontaktu na stronę.

Usługa nie jest do końca darmowa. Darmowy plan zakłada możliwość aktywowania jedynie dwóch z dziesięciu podanych wyżej wariantów komunikacji - do wyboru. W darmowym planie można też ustalić kolor ikonki, jej położenie na stronie (dolny prawy lub dolny lewy róg ekranu) oraz krótki tekstowy komunikat widoczny obok ikonki.

Komercyjny plan pozwala użyć wszystkie warianty komunikacji plus dodatkowo dodać grafikę logo i szerszy tekstowy powitalny komunikat. Do tego można jeszcze skonfigurować reguły wyświetlania (tylko desktop lub tylko komórka), dowolny kolor oraz precyzyjnie ustalić położenie ikonki.

chat button2


 Katalog rozszerzeń 
  Strona autora